Uçak yolculuğuma gelince, o da hayli atraksiyonlu geçti. Perşmbe günü önce Havaş'ı kaçırdım. Akıllı adamlar saat başı olan otobüsleri bayram nedeniyle yarım saatte bir'e düşürmüşler. Böylelikle zor da olsa alana yetişsem de, THY( evet isim veriyorum çünkü çok sinirlendim) ve Sun Express'in ortak uçuş yapmalarına rağmen bundan bihaber olmaları nedeniyle uçağımı kaçırdım. Bu olaydaki en büyük suçlu kuşkusuz o salak, beceriksiz, mıy mıy konuşan yer hostesi! Sanırım hala sinirliyim. Neyse en sonunda ona buna bağırıp çağırarak diğer uçağa bilet koparabildim. 19.30 uçağıyla İzmirciğime yola koyuldum ve sanırım uzun süreden beri ilk defa uçağım tribülansa girmedi, sakin sakin geldi vallahi. Pek mutlu oldum. Ama onca aksilikten sonra bunu haketmiştim.
Bütün yaşanan bu olaylar mı saçımı kestirmeye itti beni? Hayır. Bunun tek sorumlusu sevgili bölüm arkadaşım Ercanla izlediğim My Blueberry Nights filmindeeki sevgili Rachel Weisz'dı. Kadın güzel zaten evet, ama o saçlar da pek yakışmıştı yahu. Ben de neden olmasın dedim, zaten kesilicekti saçlarım milyonlarca kırığı yüzünden, azıcık kısa kesilse nolur ki, dedim. Sanırım beni en çok gaza getiren şey şu klişe sözdü: "Kökü bende değil mi, nasıl olsa uzar." Saçlarımın son durumuna gelince; şu an fönlü olduğu için gayet başarılı, yıkanınca nolucak, gerçekten Rachelınki kadar güzel oalcak mı, bunlar hala birer soru işareti. En kısa zamanda yıkayıp öğrenmek lazım.Bu arada cağnım bölüm arkadaşım Ayşeeen, İzmire gel zira pek güzel olmuş. Belki okul basketbol koçu bi gezi ayarlar. Kih kih kih :)Sabah Yıldız Kenter vardı televizyonda. Yaşayan efsane adeta kadın, harika bir şey yahu. Söyleyecek kelime bulamadım ve sanırım kendisiyle tanıştığım için çok şanslıyım; ama asıl şanslı olan Orkuncuğum ben dolaylı şanslıyım bu durumda. Yıldız Kenter'e geri dönersek, kendisi NTVdeki bir programa konuktu. Bayram olduğu içün çeşitli sohbetler yapıyorlar sanırım çeşitli insanlarla. Ben de kıyısından köşesinden izledim. Bana bayram olduğunu hatırlatan yegane şeylerden bu televizyondaki enteresan konseptli programlar, tatlılar ve toplanan harçlıklar. O halde herkese iyi bayramlar efenim!










ellerde bulunmamın da etkisi vardır heralde. Cağnım Burakıma, Buseme ve Pelinime o yağmurlu ekim gecesi kafepi tünelde benimle oldukları için, Peliniimmme, Filizime, Ecemime ve daha bir sürü kişiye de mesajlarıyla destek verdikleri için çok çok müteşekkirim. Bir gün müteşekkir olacağımı biliyordum ve gün bugünmüş işte!


